כיצד למנוע עובש ורטיבות בקירות הבית

עובש וטחב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לעובש וטחב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עונת החורף מתקרבת וכל אדם יודע כי עליו להתכונן בצורה הטובה ביותר לקראתה. חשוב מאוד לדעת כי כאשר הבית לא מוכן היטב מבחינת האיטום, הן של הקירות והן של גג המבנה לקראת עונת החורף, הרי האפשרות הסבירה ביותר היא שיוצרו הן בתקרה של הבית והן בקירות סימני רטיבות, נזילות ועובש. כדי להימנע מהמצב המדובר, חשוב מאוד להכין את הבית היטב לקראת העונה הגשומה ולעשות את כל מה שניתן כדי להימנע ממצב של עובש ורטיבות בקירות של הבית.

 

מהם הגורמים להצטברות רטיבות ולהיווצרות עובש בקירות הבית?

עונת החורף היא עונה גשומה וקרה. כל אדם יודע שהדבר האידיאלי בעונה זאת היא להתכנס בביתו החמים והנעים, כאשר הוא מצפה כמובן שהבית אכן יהיה יבש ושיהיה נוח ונעים לשהות בו. במקרה שבו האיטום של קירות הבית או גג המבנה לא אטום בצורה הראויה בשל כשל כלשהו או איטום שעבר זמנו ודורש חידוש, הרי שמה שיקרה מיד עם הגשם הראשון זה היווצרות של רטיבות בקירות של הבית וכמובן בתקרה. כתוצאה מהרטיבות המדוברת, ייווצר גם עובש בקירות וגם ריח לא טוב בחלל. ייתכן מאוד שגם פטריות יופיעו על הקיר. חשוב להבין כי רטיבות ולחות מהווים את האויב של הקירות וקרקע פורייה להיווצרות של עובש. העובש פוגע בחזית של הבית, אך מעבר לכך, הוא פוגע בבריאות של דיירי הבית ובמיוחד של אנשים אשר סובלים מבעיות בריאותיות הנוגעות למערכת הנשימה. על כן, עוד טרם יופיעו רטיבות ועובש בביתכם כתוצאה מאיטום לקוי, חשוב מאוד לבחון את האיטום שלכם, לתקן כל כשל או ליקוי שמופיעים בו ואם יש צורך גם לאטום מחדש הן את הקירות והן את גג המבנה. איטום גגות וכן איטום קירות צריכים להתבצע בשיטה הטובה ביותר על ידי אנשי מקצוע המומחים בתחום זה.

איזה חומרי גלם יכולים למנוע כניסה של מים לבית?

חשוב לדעת כי לרוב קל לראות היכן ממוקמת נזילה אשר נובעת מכשל באיטום הקיר. הבעיה היא שלא תמיד ההתפרצות של הרטיבות היא אכן המקור שממנו המים חודרים ועל כן, כדי לזהות ראשית כל את מקור חדירת המים יש לבחור באיש מקצוע מנוסה בתחום. איטום סדקים קטנים בקירות מתבצע לרוב על ידי חומרי איטום על בסיס אקרילי ואילו סדקים גדולים יותר יטופלו באמצעות חומרים פוליאוריטנים. לאחר שמשתמשים בחומרי הגלם המדוברים כדי לאטום בצורה הטובה ביותר את הקירות ולהבטיח שלא יכנסו מים שגורמים לרטיבות ועובש בקירות, אז יש צורך לטפל בקיר עצמו על ידי חיפוי מחדש של צבע או שליכט וכן לצפות את קירות המעטפת בסילר שהמטרה שלו היא לדחות מים. אין ספק כי מדובר על חומרים חשובים מאוד, אשר יסייעו לבית שלכם להיות יבש בעונת החורף וכן, למנוע מצב של התפתחות עובש על הקירות שכאמור יכול לסכן את הבריאות שלכם ולפגוע גם במראה הטוב של הבית.

 

 

המרכז לעובש וטחב

המרכז לעובש וטחב מתמחה במתן מידע בתחום עובש וטחב, כל מה שרציתם לדעת על עובש וטחב. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

האם יש עובש בצינורות שלך? כיצד לזהות ולמנוע סכנות בריאותיות פוטנציאליות

האם שמת לב לטעם או ריח חריגים במי הברז שלך? זה עשוי להיות סימן שעובש אורב בצינורות שלך. עובש בצינורות עלול להוות סיכונים בריאותיים חמורים אם אינו מטופל. במאמר זה, נחקור כיצד לזהות ולמנוע סכנות בריאותיות פוטנציאליות הקשורות לעובש בצינורות שלך.

לקריאת המאמר »

הסכנות הנסתרות: עובש וטחב בדירות והצורך בפינוי

למגורים בדירה יש את ההטבות שלו, אבל זה מגיע גם עם חלק ניכר מהאתגרים. אחד האתגרים המשמעותיים ביותר הוא התמודדות עם צמיחת עובש וטחב. עובש וטחב הם לא רק מכוערים, אלא שהם גם יכולים להוות סיכונים בריאותיים חמורים לדיירי הדירה.

לקריאת המאמר »

הסכנות הנסתרות של נזק יונים: איום על קירות, תקרות ובריאותך

יונים אולי נראות לא מזיקות, אבל נוכחותן עלולה לגרום לנזק משמעותי לקירות ולתקרות שלכם. ציפורים אלה בונות לעתים קרובות קנים בפינותיהם של מבנים, מה שמוביל לבעיות מבניות ולנזקים מכוערים. הלשלשת החומצית שלהם עלולה לשחית משטחים, ולהוביל להידרדרות ולצורך בתיקונים יקרים.

לקריאת המאמר »
053-3524887
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!