תרסיס נגד עובש

עובש וטחב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לעובש וטחב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו


עובש עלול להצטבר בשורה ארוכה של מקומות ועל גבי אינספור פריטים, בין אם רהיטים, בגדים, מוצרי חשמל ועוד. העצה הטובהתרסיס נגד עובש ביותר שאפשר לעשות היא לנסות ולצמצם ככל האפשר את התנאים להיווצרות של אותן פטריות מזיקות, באמצעות הקפדה על אוורור, ניקיון ותחזוקה הולמת של הבית ופריטיו.
חשוב לזכור עם זאת שגם כאשר העובש מופיע, יש אמצעים יעילים מאוד לטפל בו. תרסיס נגד עובש, אותו תמצאו בווריאציות שונות בשוק, הוא אחד הכלים הנפוצים ביותר.

כיצד תרסיס נגד עובש עובד בעצם?

ברוב המקרים, תרסיס נגד עובש לא מיועד למנוע את הבעיה אלא להתמודד איתה כאשר היא כבר קיימת. במילים אחרות: התרסיס לא מנקה את העובש, אלא משמיד אותו. רמת היעילות של התרסיס משתנה ממוצר למוצר, כאשר אנחנו ממליצים שלא להתפשר במקרה הזה.

חשוב לבחור בתרסיס נגד עובש של חברה מוכרת, ורצוי כזה שכולל כמות נכבדה של קוטלי פטריות. ככל שהתרסיס יהיה "חזק" יותר, כך נוכל לקבל יותר שקט נפשי כאשר אנחנו משתמשים בו (מה גם שהשימוש עצמו יהיה פשוט יותר, ויכלול פחות שפשופים והפעלת כוח). כמובן שחשוב לראות מראש לאילו חומרים או פריטים מבוסס אותו תכשיר, מכיוון שחוסר התאמה עלול לגרום ליותר נזק מאשר תועלת.

ניתן למצוא כיום מסירי עובש אשר מבצעים יותר מאשר את המשימה של קטילת החיידקים, חשוב ככל שתהיה. ישנם מסירי עובש אשר מבצעים בנוסף פעולות חיטוי, או אפילו כוללים אפקט הלבנה. עוד ניתן למצוא כיום מסירי עובש שכוללים בתוכם רכיבים אחרים אשר מסייעים במאבק מול צרות אחרות, דוגמת סוגים נוספים של חיידקים או טחב.

תרסיס נגד עובש כחלק ממגוון פתרונות אפשריים

חשוב להזכיר ששימוש בתרסיס עובש, יעיל ככל שיהיה, לא מהווה בדרך כלל הצעד היחידי שצריך לשקול בדרך להתמודדות הנכונה עם מפגע העובש. במספר לא מבוטל של מקרים מדובר רק בפעולת טיפול ומניעה אחת בשרשרת, אשר רק הוספה של פעולות נוספות תאפשר את התוצאות היעילות – ובעיקר שמירה שלהן לאורך זמן.

הדוגמה המובהקת לכך היא צבע נגד עובש, מוצר נוסף שכדאי שיהיה בכל בית ישראלי. לאחר שמסיר העובש מבצע את עבודתו נאמנה, הצבע הייעודי יכול להיכנס לתמונה ולהבטיח שהפטריות והחיידקים המזיקים לא ימצאו את מקומם בפריט הספציפי גם בעתיד הקרוב. הצבע מספק הגנה למשך תקופה ארוכה, שמתחילה מחודשים אבל במקרים מסוימים יכולה להגיע גם לשנים ספורות. שכבה אחת של צבע מיוחד המיועד לחדרים שהם "מועדי פורענות" עשוי להעניק לו את ההגנה הנדרשת, כאשר כיום מוצע צבע רחיץ ולבן כשלג שיכול להשתלב לכן היטב בלא מעט בתים בישראל.

מתי כדאי להסתייע במומחים?

עובש הוא בעיה שכאשר לא מטפלים בה מוקדם, הצפי הוא להחמרה שלה – מה שכמובן מגדיל את היקף הנזק האפשרי עבור האדם או סביבת המחייה והעבודה שלו (ראו: השפעות עובש על הבריאות). במקרים הפשוטים ניתן להתמודד עם העובש באמצעות הקפדה על ניקיון, וכמובן שגם שימוש בתרסיס במידת הצורך. הצבע שהזכרנו מעלה יכול להיות פתרון מונע לתקופה ראויה.

הנקודה החשובה, עם זאת, היא שיש מקרים בהם האמצעים האלו פשוט לא יהיו יעילים מספיק. אם העובש כבר מצטבר לממדי ענק, ייתכן מאוד שאין מנוס אלא לפנות לגורם מקצועי – בין אם חברת ניקיון, אנשי תחזוקה ולעיתים גם אנשי מקצוע אחרים בתחומים כמו אינסטלציה (כאשר העובד מופיע בחדר האמבטיה) או שיפוצים. מדובר כאן בהוצאה שתהיה גבוהה יותר, עם מחיר עשוי להגיע גם למאות או לאלפי שקלים. מומלץ בכל מקרה כן להשקיע את כל המאמצים על מנת לפתור את הבעיה מהשורש.

 

אולי יעניין אותך גם:

איך מורידים עובש מבד? וכיצד נפטרים ומונעים עובש בבגדים?

המרכז לעובש וטחב

המרכז לעובש וטחב מתמחה במתן מידע בתחום עובש וטחב, כל מה שרציתם לדעת על עובש וטחב. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

תרסיס נגד עובש

האם יש עובש בצינורות שלך? כיצד לזהות ולמנוע סכנות בריאותיות פוטנציאליות

האם שמת לב לטעם או ריח חריגים במי הברז שלך? זה עשוי להיות סימן שעובש אורב בצינורות שלך. עובש בצינורות עלול להוות סיכונים בריאותיים חמורים אם אינו מטופל. במאמר זה, נחקור כיצד לזהות ולמנוע סכנות בריאותיות פוטנציאליות הקשורות לעובש בצינורות שלך.

לקריאת המאמר »

הסכנות הנסתרות: עובש וטחב בדירות והצורך בפינוי

למגורים בדירה יש את ההטבות שלו, אבל זה מגיע גם עם חלק ניכר מהאתגרים. אחד האתגרים המשמעותיים ביותר הוא התמודדות עם צמיחת עובש וטחב. עובש וטחב הם לא רק מכוערים, אלא שהם גם יכולים להוות סיכונים בריאותיים חמורים לדיירי הדירה.

לקריאת המאמר »

הסכנות הנסתרות של נזק יונים: איום על קירות, תקרות ובריאותך

יונים אולי נראות לא מזיקות, אבל נוכחותן עלולה לגרום לנזק משמעותי לקירות ולתקרות שלכם. ציפורים אלה בונות לעתים קרובות קנים בפינותיהם של מבנים, מה שמוביל לבעיות מבניות ולנזקים מכוערים. הלשלשת החומצית שלהם עלולה לשחית משטחים, ולהוביל להידרדרות ולצורך בתיקונים יקרים.

לקריאת המאמר »
053-3524887
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!