רטיבות בקיר עם עובש

עובש וטחב זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לעובש וטחב!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו


רטיבות בקיר עלולה לגרום לבעיות רבות כמו עובש, טחב וחיידקים למיניהם אשר ניזונים מהאורגניזם הפטרייתי שנקרא עובש. הדרך הטובה ביותר למנוע רטיבות היא על ידי התקנת מסיר לחות או על ידי שמירה על חלונות פתוחים, צביעה של הקירות וטיפול בהם וכולי. מה עוד? המשיכו לקרוא.

רטיבות בקיר יכולה להיגרם ממספר גורמים, כולל אוורור לקוי, חוסר בידוד, שמירה על רמות לחות גבוהות, ניקוז מים לא אשר כשל, צינורות מים פנימיים בקיר שמתפוצצים ועוד. הדבר הראשון שעליכם לעשות כאשר אתם מבחינים בכך שהקירות לחים הוא, להיפטר מהעובש. והדבר השני הוא לברר מדוע הלחות נמצאת שם מלכתחילה.

מהיכן מגיעה רטיבות בקירות ועובש?

בין אם מדברים על רטיבות בקיר פנימי או רטיבות בקירות חיצוניים, זו בעצם יכולה להיות תוצאה של מספר גורמים. אם ראיתם עובש בקירות שלכם, אז סביר להניח שיש לכם רטיבות בקיר. כמו כן, ייתכן שבכלל לא אתם אחראיים לנזק, אלא השכנים שלכם.

לא פעם, הצנרת של השכנים מתבלה עם השני, נוצרות סתימות, צינורות ביוב מתפוצצים ועוד. כאשר השכנים שלכם לא מתחזקים נכון את מערכת האינסטלציה שלהם, ייתכן שאתם תהיו אלו אשר סובלים מהנזקים ומשלמים את המחיר. ולכן, חשוב להסתייע בציוד הנכון כדי לאתר את מקור העובש או נזילת המים, מה שהתחיל את הנזק והוביל אליו מלכתחילה.

כיצד פועלת מצלמה תרמית לגילוי נזילות מים?

ברוב המקרים, רטיבות היא נוכחות של אדי מים באוויר שמצאו את דרכם אל הקירות שלכם. זה קורה כאשר יש פתח בין הפנים והחוץ של הבניין, או כאשר יש נזילות על הגג, כאשר מי גשמים על הקרקע נכנסים לתוך הבניין דרך סדקים או חורים ועוד. כמו כן, הסיבה השכיחה ביותר לכך היא נזילת מים מצינורות, ברזים וממטרות בחוץ על הגג או מי גשמים הנכנסים דרך סדקים וחורים מסביב לחלונות.

כך או כך, לא משנה מה גרם לנזילת המים וצמיחת העובש, מצלמה תרמית פועלת על ידי זיהוי קרינה אינפרה אדומה. במקרה של נזילה, המים יספגו ויפלטו קרינת אינפרה אדומה בטמפרטורות שונות, אותן ניתן לזהות באמצעות המצלמה. לפיכך, מצלמות תרמיות מזהות נזילות מים על ידי חיפוש אחר חום.

איך אפשר להיפטר מעובש בקירות?

הדרך הטובה ביותר להיפטר מעובש היא לעצור את הצמיחה לפני שהיא מתחילה על ידי שליטה ברמות הלחות בתוך הבית. כדאי גם לנקות את האזור ברגע שמבחינים בו ולהסיר כל דבר שעשוי לתרום לצמיחת עובש, כמו עיתונים ישנים או בגדים מהארון, רטיבות מסיבות שונות ועוד.

באופן כללי, ניתן להסיר עובש מהקיר על ידי שימוש בתמיסת אקונומיקה או חומץ שרוססו על האזור העובש והושארו למטרת השרייה במשך לפחות 15 דקות. לאחר מכן כדאי לשפשף את האזור עם ספוג כדי להסיר את כל עקבות העובש מהקירות.

 

 

המרכז לעובש וטחב

המרכז לעובש וטחב מתמחה במתן מידע בתחום עובש וטחב, כל מה שרציתם לדעת על עובש וטחב. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

האם יש עובש בצינורות שלך? כיצד לזהות ולמנוע סכנות בריאותיות פוטנציאליות

האם שמת לב לטעם או ריח חריגים במי הברז שלך? זה עשוי להיות סימן שעובש אורב בצינורות שלך. עובש בצינורות עלול להוות סיכונים בריאותיים חמורים אם אינו מטופל. במאמר זה, נחקור כיצד לזהות ולמנוע סכנות בריאותיות פוטנציאליות הקשורות לעובש בצינורות שלך.

לקריאת המאמר »

הסכנות הנסתרות: עובש וטחב בדירות והצורך בפינוי

למגורים בדירה יש את ההטבות שלו, אבל זה מגיע גם עם חלק ניכר מהאתגרים. אחד האתגרים המשמעותיים ביותר הוא התמודדות עם צמיחת עובש וטחב. עובש וטחב הם לא רק מכוערים, אלא שהם גם יכולים להוות סיכונים בריאותיים חמורים לדיירי הדירה.

לקריאת המאמר »

הסכנות הנסתרות של נזק יונים: איום על קירות, תקרות ובריאותך

יונים אולי נראות לא מזיקות, אבל נוכחותן עלולה לגרום לנזק משמעותי לקירות ולתקרות שלכם. ציפורים אלה בונות לעתים קרובות קנים בפינותיהם של מבנים, מה שמוביל לבעיות מבניות ולנזקים מכוערים. הלשלשת החומצית שלהם עלולה לשחית משטחים, ולהוביל להידרדרות ולצורך בתיקונים יקרים.

לקריאת המאמר »
053-3524887
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!